Saturday 1 December 2012

Permulaan Baru

Last post aku gambar direct dari phone. Sekarang aku nak try post entry baru dari phone pulak... Aku baru install blogger app. Harap lepas ni lagi senang la nak tulis blog hanya dari phone ni. *smile*
Permulaan baru bagi aku juga yang baru melalui fasa baru dalam hidup ni.. Setelah setahun enam bulan mendirikan rumah tangga... Alhamdulillah, syukur pada Allah S.W.T memberikan aku rezeki yang ditunggu tunggu selama ini.
Kandungan aku masih awal tapi aku benar-benar tak sabar untuk kongsikan berita baik ini dengan semua. Semoga rezeki ini milik aku. Segalanya masih awal untuk diperkatakan.
Walaupun kesihatan aku tak mengizinkan aku untuk terus aktif macam selalu, aku akan cuba sedaya upaya untuk menjaga kandungan ini sebaik mungkin. Ya Allah Engkau periharalah kandungan ku.
23 November 12 aku hampir pitam... Rupanya tekanan darah aku sangat tinggi. Aku ditahan wad di hospital pulau pinang. Berisiko. Kesihatan pun tak menentu. Untuk yang membaca entry ni doakan lah kesihatan aku tau.
Aku sayang korang semua. Rindu sangat-sangat.

tangan si bam bam kat emergency room.. sempat lagi amik gambar tu..

2 comments: