Thursday 6 December 2012

Kesetiaan

Salam Jumaat yang mulia.. Harini lewat skit sampai kerja..9.20pg baru duduk kat kotak ni...

Penat...semalam training sampai pukul 9.15mlm...lepas tu teman abang joe makan malam kat tepi Giant tu on da way balik rumah... Abis makan masuk Giant sat, pi beli susu... Susu untuk aku lar... Punya la lama pilih... Last skali pilih Anmum Materna... Pagi tadi dah minum pun... Sedap... bagi aku yang tak minum susu sebelum ni... Aku boleh la minum... :)

Aku rasa sangat free kerja sekarang ni sebab aku takda kerja... sesungguhnya... memang free... nak study kot.... study pasal pregnancy dan buat planning untuk masa depan.

Sekarang ni tengah layan Era FM online streaming... Dulu pakai MP3 yang dapat hanya FLY FM sahaja... yang lain tak dapat... bagus btul ada online streaming, apa apa radio pun boleh dengar... hoyehhhhhhh.... :)

Aku punya alahan macam dah hilang... buat aku sangat risau.... 11/11/12 ni kena p maternity hospital, aku harap depa scan tengok keadaan baby kesayangan aku ni.. :)

Apa kaitan tajuk KESETIAAN dengan entry kali ni? Entah.

yang penting semua orang bahagia. -amin-

No comments:

Post a Comment