Monday 3 December 2012

Lagi

Lagi lagi aku mai conteng kat blog ni...

Entah lah aku rasa selesa menaip kat sini dari sana dan sinun...

Aku baru lepas makan...

Lauk ayam bakar sayur kangkung dan sambal tempe... Nasi separuh..

Fuhhhhhhhh.... Alhamdulillah....

Bila makan ni mulalah ngantuk...

Lagi satu makanan tu macam terperuk kat tekak....

Woiiiii.... Sejuknya ekon opis ni... Btul btul atas kepala sipi sipi skit lagi duk tala kat aku.... Memang sejuk. Bahasa apalah aku merepek disini.

Jom jom jom... Positifkan diri...

Aku ni emosi tak betul skit... Baik aku bekawan sorang sorang dengan diri sendiri daripada nanti kawan kawan aku terasa hati.

Ok... Depa lalu lalang sini meriah btul...

Aku taip ni sambil tengok review kereta mirage...cantik jugak yer.

Lalalalalalalala.... Bye bye...

No comments:

Post a Comment