Wednesday 5 December 2012

Pagi yang Indah

Hari ini aku rasa sangat bahagia... Pagi yang aku rasakan sangat indah..
Susah nak gambarkan dengan kata kata...
Suami hantar pergi kerja sebab malam ni aku ada training kat usains yang abis pukul 9.15mlm... Indahnya...
Bagi aku dapat sembang dengan ayah adalah sesuatu yang indah... Bila bos senyum dan ketawa jugak sesuatu yang indah...
Indah yang membuatkan hati bahagia...
Menetap di Balik Pulau, Pulau Pinang memang memberikan pemandangan yang indah... Rumah aku atas bukit yang dibelakangnya ada dusun durian Tok Ndak... Perjalanan harian ke tempat kerja melalui bukit yang tinggi pokok menghijau, permandangan laut luas yang biru, langit dan awan yang sangat indah bersama matahari pagi yang terang jika hari tak hujan... Jika bukan aku yang memandu, aku sempat menikmati semua ini... SubhanAllah... Sangat indah.
Syukur Ya Allah... Engkau memberikan aku peluang ini...
Merah Tema Dipagi Hari Khamis yang Indah

No comments:

Post a Comment