Wednesday 3 October 2012

Di selubungi misteri

aku demam. perkara biasa la kan, kat tempat kerja dah rasa sakit tekak dan selsema.... balik umah lepas kerja badan pun bahang dan seram sejuk...

aku tido awal. tak larat sangat-sangat.

malam aku asyik terjaga... sakit-sakit badan... menyucuk-nyucuk.... tido mimpi bukan-bukan pulak tu.

bangun pagi tu sakit sangat-sangat badan, lebih-lebih lagi kat tangan. sekali tengok jari aku dah bengkak la... tapak tangan macam nak meletop... biru-biru naik urat-urat ni.... wah........

tak tahan sakit, dalam pukul tujuh aku pegi klinik. hero hantarkan. doktor check cakap elergik...

balik makan ubat. lepas settle antar email kat bos dan status kerja, terus tertido... bangun still sakit... makan sikit pastu makan ubat pastu tido balik...

sekarang dah susut banyak, dari tak leh genggam, jadi boleh genggam. tapi masih menyucuk-nyucuk. siksa la drive datang kerja...

doktor cakap elergik ubat. misteri sungguh.


No comments:

Post a Comment