Sunday 14 October 2012

twiiter & smartphone & kurus

Assalamualaikum....

memang la ketinggalan zaman sangat-sangat aku ni sebab baru nak buat account twitter... ini pun terpengaruh dengan kakak dan adik aku yang duk sibuk sembang macam-macam tapi aku ketinggalan... rupa-rupanya depa ni duk tweet aku taktau... so aku pun buat la satu... hehe

nak ajak korang follow... tapi tak reti la pulak macam mana...

lagi satu... dari tahun lepas lagi benda ni... cuma aku ja tak sensitip langsung.... pasal SMARTPHONE.... kalau dulu masuk rumah, kalau ada 3 dugong < jangan marah na, along, yaya dan adiq>  melepak kat ruang tamu, ada 3 la laptop depa duk mengadap.... lani masing-masing duk mengadap phone masing-masing.... gejala ni bukan kat rumah saja, tapi kat mana-mana pun....

aku takda smartphone... bukan stakat tak ada smartphone, tab ka, i-pad ka, atau gajet-gajet yang seangkatan dengannya, aku belum ada. yang ada notebook blackcube... dapat la aku online... weeeee.....

ada cita-cita nak beli... tunggu masa yang sesuai.... sekarang ada yang lebih penting dari tu perlu di selesaikan... hehe

pasal kurus pulak... kan aku janji nak update pasal kurus ni... oleh kerana aku demam sampai bengkak-bengkak badan tu, jadi aku berenti sat...tapi tetap cuba sedaya upaya untuk jaga makan. boleh percaya ka??? percayalah.....

ok.. itu sahaja... salam sayang dari pulau mutiara... tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment