Monday 8 October 2012

luahan hati...

ini luahan hati aku hari ini....

aku nak luahkan perasaan sikit....

baru-baru ini aku sedar yang aku banyak cerita tentang seseorang yang pernah hadir dalam hidup aku dulu... sebenarnya ada la sesuatu yang menjadi pemankin untuk aku tiba-tiba teringatkan balik kenangan ni...

kalau ko kenal aku, mesti ko tau siapa yang aku maksudkan ni... lepas aku kenal abang joe, aku banyak berubah. SERIUS... abang buat aku lupa kenangan pahit... kami bina kenangan manis bersama-sama. mula balik, kosong - kosong.

TAPI sejak tengah tahun ini, aku dah mula terganggu... mula-mula aku ternampak profile picture dia... walawei... horrrrrlamak, agak-agak la kan, nape ko pakai gambar tu... terganggu kejab hidup aku ni... dalam hati ini cepat-cepat ingat "abang joe, abang joe, abang joe".... haaaaaaaaaaaaaa.... jangan salah anggap pulak... aku bukan pi skodeng FB dia, dan aku bukan friend dengan dia pun, tapi aku ni friends dengan adik-adik dia, kakak dia yang dulu aku anggap macam keluarga sendiri.... bila dia komen kat status diorang, kat situ lah aku ternampak profile picture dia.

time tu aku cakap dalam hati "lantak ko la, hak ko!" habis kat sini.

TIBA-TIBA bini dia add aku punya FB woi..... minggu lepas.... awat hampa ni????? aku kool lagi, accept ja.... dah orang add kan... approve jelakan.... kan? kan? kan?

aku dah berubah la wei... betul la dulu aku duk peduli pasal hampa dua orang sebab time tu aku sewel... aku add hampa dua orang (walaupun hampa takpenah approve aku sebagai kawan time tu) aku mengaku time tu aku skodeng tengok FB hampa, sebab time tu aku belum kenal abang joe... aku duk menangis macam gila tengok gambar hampa peluk-peluk sakan (masa hampa belum kawen) boleh duk tayang kat FB... aku tengok, time tu memang aku tengok.... aku mengaku!

TAPI sekarang ini memang NO POINT la kalau aku nak PEDULI pasal hampa dua orang lagi... hampa dah ada life hampa.... aku dah ada abang joe yang aku cintai sepenuh hati, bukan setakat terlanjur sayang okay!!!

ini luahan hati aku la... aku heran dan pelik kenapa hampa ni boleh bagi kesan kat hidup aku... duk mai bagi aku ingat kisah-kisah lama yang sangat bodoh itu... stop it la!!!

aku terasa diri aku sangat jahat apabila menulis entry kali ini. kejujuran yang pahit! realiti!

jujur. ini apa yang aku rasa. terpulang la ko nak kata apa pun.

oh... oleh kerana aku ada rasa terkesan dengan depa dua orang ni melalui FB, jadi aku telah selamat memBLOCK mereka laki bini di FB. LEGA.

luahan hati TAMAT.

No comments:

Post a Comment