Tuesday 24 September 2013

Lapang Sebelum Sempit

Assalamualaikum... :) Selamat Pagi dan Salam Sejahtera...

Pagi yang indah.... Hati yang gembira.... Alhamdulillah.

Baru je minggu lepas bergembira sebab di beri kesempatan dan masa yang lapang... Minggu ni kesibukkan kembali melanda.... Ni curi curi jugak taip kat sini... Nak jugak cerita.... Sebab minggu lepas aku ada taip satu entry.... tapi sebelum habis karang kerja dah datang bertimpa timpa... so, tak sempat siapkan entry tu... tapi memang banyak lah cerita dalam entry tu nanti... entah bila lah nk siap kan...

Banyak sangat benda yang diatur dalam fikiran... tapi itulah masa lapang telah kembali sempit... mencuba untuk menuju ke arah yang telah di rencanakan tetapi tetap redha jika aturan Maha Esa mendahului....

ohhhh.... pagi tadi sebelum mulakan kerja aku pun angkat tangan, menadah doa... Lepas bismillah aku dengan konfiden membaca بِاسْمِكَ اللّهُمَّ أَحْيَاوَأَمُوتُ
Amin sambil sapu telapak tangan di seluruh muka... Lepas tu... Aku termenung kejab... Ya Allah...
Eh.... kenapa aku baca doa tidur ni???

Alamak bos telah datang dan bertanya kan status kerja... Nasib aku telah cepat men-cover window ni... Ok geng... Chow dulu! tata titi tutu...Ingat jangan kantoi... ;p

Bye~~

No comments:

Post a Comment