Thursday 15 May 2014

DON'T PRESS BACKSPACE

okay aku janji yang dalam post ni aku takkan press backpas backp backspace. ok. mmg mengarut kalau korg nk baca jugak. sebab aku nak merapu ja dalam ni sbb aku boring.

biasa kita typo kan? kita tak sedar..tapi kalau kita sedar kita boleh slalu guna bc backspace utk betulkan balik kesalahan kita. tapi hidup ni..realitu realitinya tiada backspace..haaaa mcm mana? takut tak? kalau sialp silap semua org yg lihat boleh nampak. terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya, kikikiki itu ibarat nya lah...

aku penah gak r terpa terbaca yang kata kata kat fb ni.. ayatnya lebih kurang macam nu ni. ter salah tao taip lagi... ayat nya mcm ni=> Alamak..aku lupa dah.

walaupun hidup kita tak ada backspace tapi kita tetap boleh betulkan keadaan contohnya mcm kat atas ni yg aku akan highlight warna merah nanti adalah yg aku tersilap..selepas tu aku aku akan taip sekali lagi utk pembetulannya... tapi kalau nk apply dalam kehidupan harian kita ni.mmg boleh v cuma, tertinggal jgk bekas tu...mcm u luka, akan tinggalkan parut. walaupun kita boleh betulkan keadaan, org takk akan or susah utk lenyapkan terus dari memori masing masing..pasti akakn akan wujud jugak kenangan tu.

ingat.. kesalahan pada Maha Pencipta masih boleh bertaubat.. InsyaAllah selagi nyawa bem belum di kerongkong dan matahari terbit s de di sebelah barat. tapi kesalahan kepada manusia kita harus meminta maaf. lebih2 lagi inb ibu bapa kita.

ok. panjang sangat dah ni. lain kali aku datang lagi.. taip lagi ... tapi kena guna backspace lah.. baru best. kikikiki

sayonara.. koniciwa... arigato!

No comments:

Post a Comment