Wednesday 30 January 2013

Rumah Baru

Assalamualaikum...
Lama juga aku tak update blog ni. Yela, cuti ganti Thaipusm hari isnin tu aku balik kampung suami... 3 hari kat kampung, tapi hari sabtu kami pi Shah Alam, rumah Wany... Tujuannya nak tengok baby Arissa yang lahir pada 11 Jan 13...
Comel sangat!!!
Ok. Tajuknya rumah baru sebab aku dah jumpa rumah sewa yang ambil masa 5-10minit perjalanan ke tempat kerja. Dah bayar deposit sebulan untuk booking dan tinggal nak sain agreement je Jumaat ni. Pastu boleh terus ambil kunci... Excited sangat! Harap semuanya berjalan dengan lancar.
Nanti aku update lg pasal rumah baru ini k... kalau extra rajin aku upload gambar sekali.. :)
Ni ha gambar kami semua pi tengok baby Arissa kat Shah Alam:

Wany dan Arissa.. Aunty Mas, Mawar, Jamie dan Aida.. Baby Reykal pun ada.. Comel!! 



~bye~

No comments:

Post a Comment