Tuesday 17 January 2012

Dan Sebenarnya....

sebenarnya fikiran aku kusut sgt2 sekarang....terlalu berfikir.... dahi berkerut.... yela.. ko nampak aku senyum... ko taktau hati aku mcmana... nk sgt bercakap tentang hati ni dgn sapa2.... mana kawan2 aku ni...slalu diorg ada.... arini sume mcm bz je... kt sini mmg aku nampak ok...tp yg sebenarnya tak ok...

semalam kete aku kene calar dgn kunci kete "org" tu... dia marah aku double park, dia xdpt kuar.... dia ilang sabar sbb menunggu aku (15min je pun maximum)... aku sampai dan trus mintak maaf... masuk cepat2 kete utk alihkan, belum sempat start engine, dia bukak pintu kete aku...marah2, tengking2 aku.... aku minta maaf lg.. berkali-kali aku minta maaf... dia hempas pintu kete aku... aku senyum.... aku pandang dia... time tu la, dia gores2 kete aku dgn kunci kete dia... muka dia bersungguh2 'tonyohhhhhhhhhhhhhhhhh"
sisi kete aku dgn kunci kete dia... aku senyum... aku terus drive pegi dari situ... perasaan aku kosong.... walaupun INI KERETA KESAYANGAN AKU,AKU BELI DGN DUIT AKU SENDIRI,BYK LG HUTANG DGN BANK... tp aku senyum... sampai opis cerita dgn kawan2 pun senyum je... takde perasaan pun... bila blk umah aku tgk rupanya dr awal lg dia dh guris2 kete aku...dr atas tayar depan panjang sampai ke pintu kete....
tapi hari ni, satu panggilan talifon je, wat fikiran aku melayang..... macam tak leh nk pikir benda lain.... tulis ni pun dgn perasaan tak stabil.... huhhhhhhh.... Abg Joe......

 







 "Dan Sebenarnya~~~ aku tak mampu, tanpamu~~~" 
-yuna,Dan Sebenarnya-

No comments:

Post a Comment